torsdag 2 juli 2009

Veckan som gått...

Hjälpte morfar att göra rent poolen, det var ju inte så svårt..undrar varför han gnäller :P


Går och spanar lite och ser cool ut..


Tränar på livräddning genom att kasta simringen över morfar.


Roligare att vara fler i poolen..


Stora poolen var lite läskig så jag ville klättra ur direkt när jag fick bada med Pappa.


Idag åkte jag med Mamma och Morfar till Västerås och köpte min födelsedags present.
Jag fick 8 st Ciklider av 2 olika sorter.



Visst är dom jätte fina :D Jag ville ha dom allihopa men jag gillar dom här också.
Vi såg också en jätte stooor fisk som han i affären sa var elak men den såg snäll ut.
Fanns även små små söta sköldpadds bebisar som kanske var 2 cm stora och så såg vi små fisk bebisar..dom var inte ens 1/2 cm stora.

Hade iaf en rolig dag..vi åt McDonalds också.. och jag fick en stor plus meny av Morfar, han är snäll han.
Sen när vi släppt i fiskarna hemma i akvariet så kom Moa och lekte i poolen med mig..men sen blev hon trött och skulle hem för att vila lite.. då gav jag henne en kram :D

Inga kommentarer: