torsdag 30 juli 2009

Mamma filmade mig i bilen igår..



Mamma tyckte att jag såg så söt ut när jag diggade musiken i bilen så hon filmade mig.
Vi åkte till Västerås så pappa kunde handla lite kläder på Dressman och sen skulle vi fika hos Uffe & Danger innan hon åker hem till Chicago idag. Men vi fick åka till Bauhaus för att hjälpa dom igång med bilen sen sicksackade vi genom halva Västerås så att Uffe kunde leta efter en slang till sin diskmaskin som han behövde byta ut men ingen lycka alls..
Efter att vi fikat så åkte vi till en stoooor godisbutik och handlade godis..mamma tyckte att jag var jätte duktig för jag höll om henne hela tiden i affären när hon bar på mig utan att jag tjatade om godis.
Sen åkte vi till McDonalds :D det tycker jag är jätte gott, speciellt när jag får en egen vitlöks dipp hihi..den tar alltid slut så fort. Jag åt iaf ett Happy Meal med nuggets.

Inga kommentarer: