måndag 6 juli 2009

2års kalas

Här är tårtan Mamma gjorde till mig, det är en marsipan tårta..mamma tyckte det var svårt att få till det bra med själva marsipanen..sen är ögon, nos och mun dit målad med färg som man färgar marsipanen med..den var enbart vit från början. Tungan och 2an är vanlig tårt gele.



Den laktosfria tårtan då Isaac inte kan äta någonting med laktos.


Här sitter vi och pratar..brorsan, jag och mormor.


Här sitter min moster Lisa, jag vinkar till kameran innan jag följer med Broa ut, till höger sitter min gudfar Rikard.


Broa hjälper mig att öppna paket nummer 1 från morbror och Sarah.


Ojj..det var ett flygplan :D Dom gillar jag.


Har precis öppnat paket nummer 2 från morbror och Sarah, badleksaker..dom var också skojj.


Har precis öppnat paket nummer 3 från morbror och Sarah, en polisbil som kan köra själv..blev rädd för den men dagen efter när mamma visade att hon tagit bort batterierna så vågade jag leka lite med den iaf.


Fler bilder kommer imorgon säger mamma..hon har inte hunnit fota alla presenter än.

Inga kommentarer: