tisdag 16 juni 2009

Snart blir jag 2 år

Så det är väl dags för att jag skriver en önskelista..

Mamma hittade den här T-shirten på nätet (om man klickar på bilden kommer du till butiken)



Sen önskar jag mig:
*Badrock som finns på Jysk..en svart med Bilar på.. (ni vet filmen Cars)
*Påslakanset med Bilar..inför mitt byte till riktig säng, har ju bara olika set till spjälis just nu.
*Presentkort till skor (för vi vet inte riktigt vilken storlek jag har då det är olika överallt)
*Dator som finns från 3 år..där man kan lära sig saker. Finns en som liknar en laptop hos BR.
*Något enkelt bilspel till Xbox.. pappas spel är för svåra men jag försöker ändå.
*TrippTrapp stol..


Kläder behöver jag egentligen inte så mycket men om man vill köpa det ändå så har jag storlek 92 just nu men har börjat använda 98 också.

Leksaker funkar alltid..

Jag har redan 2 st 3-hjulingar och en gräsklippare så det behöver ni inte tänka på.
Duplo har jag i mängder.

OBS! Leksaker som låter mycket och kan röra sig/köra själva..är jag rädd för så det undanbedes.

Vi fyller på om vi kommer på något mera.

Inga kommentarer: