fredag 10 oktober 2008

2 tänder till...

Nu har jag riktigt ont i min mun..tandköttet spricker på 2 olika ställen nu.
hörn tänderna på varsin sida i övre käken.
Jag kommer nog att se rolig ut med framtänder och hörn tänder.. men inga där i mellan hehe
Dom är på väg dom också men hörn tänderna kommer före överallt..

I morse fick jag besök i min säng..YumYum var lite jobbig så han fick komma och ligga i min säng medans mamma och jag pratade lite som vi alltid gör innan vi kliver upp.
Han låg och värmde mina fötter medans jag satt och klappade honom.
Det är rätt synd att han inte kan ligga still och sova för annars hade han kunnat få sova hos mig om nätterna för vi är bästa kompisar. Han förlåter alltid mig om jag har gjort något hyss med massa pussar och gosar jämt med mig, fast ibland tycker jag att han är jobbig när han ska ligga i mitt knä och vill bli kliad på magen så då knuffar jag bort honom.

Inga kommentarer: