fredag 12 september 2008

Nu kan jag gå - uppföljning

Efter att jag lyckades ta 23 steg har jag inte gått så mycket mer..bara en 3-4 steg då och då.. mamma säger att jag kanske fick träningsvärk eftersom jag pausar igen precis som jag gjort efter varje framsteg jag gjort.

Ikväll så fort pappa kommer hem ska vi iväg direkt till Västerås för att köpa en present till storebror som fyller 12 år på Lördag.

Sen säger mamma att jag har massor med tänder på gång, först trodde hon att det bara var 4 st. Men det känns som att det är 7 st som är på väg, mitt tandkött är jätte knöligt.

Vi ska också flytta över min blogg till samma ställe som mamma har sin för där kan man lägga upp video snuttar..mamma vill visa en film som hon spelade in när jag gick en massa.

Nej nu ska jag sova middag så nu kan jag inte skriva mer.

Inga kommentarer: